ISO 9001 – Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας

Jan 10, 2023 | Νέα, Πιστοποιήσεις

ISO 9001:2015 ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Το ISO 9001 αποτελεί το πλέον διαδεδομένο διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο Διαχείρισης Ποιότητας, το οποίο αποσκοπεί στην βελτίωση των συνολικών επιδόσεων ενός οργανισμού συμβάλλοντας στους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης.
Το πρότυπο ISO 9001:2015 περιλαμβάνει καθορισμένες απαιτήσεις σχετικά με το Σύστημα Διαχείρισης για την διοίκηση και τον έλεγχο ενός οργανισμού αναφορικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του.
Αποτελεί κατά γενική ομολογία ένα σημαντικό εργαλείο για την ανάπτυξη ενός Οργανισμού.

 

ΟΦΕΛΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

  • Η ενίσχυση της ικανότητάς του Οργανισμού να παρέχει µε συνέπεια προϊόντα και υπηρεσίες που ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών και τις εφαρμοστέες νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις
  • Ο εντοπισμός περισσότερων ευκαιριών για ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών
  • Η αντιμετώπιση απειλών και η αξιοποίηση ευκαιριών που συνδέονται µε το επιχειρησιακό περιβάλλον και τους στόχους του Οργανισμού
  • Η παροχή προιόντων ή υπηρεσιών καθορισμένων προδιαγραφών μέσα από μια αποτελσματική ανάπτυξη διεργασιών
  • Ο έλεγχος των επιχειρηματικών κινδύνων μέσω της δυνατότητας αναγνώρισης και πρόληψης των αρνητικών επιδράσεων
  • Η βελτίωση της παραγωγικότητας και η μείωση του εσωτερικού κόστους μέσω της βελτιστοποίησης των εσωτερικών λειτουργιών του Οργανισμού
  • Ο εντοπισμός και η αντιμετώπιση μελλοντικών αναγκών και προσδοκιών των πελατών μέσω ενος πλαισίου εφαρμογής ενεργειών συνεχούς βελτίωσης

ΟΦΕΛΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ & ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

  • Αποδεικνύει τη δέσμευση και την προσήλωση του οργανισμού για την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών του
  • Προσδίδει αξιοπιστία στον Οργανισμό αυξάνοντας την εμπιστοσύνη των πελατών του
  • Διευκολύνει την αλληλεπίδραση του Οργανισμού με τους άλλους Οργανισμούς
  • Διευκολύνει την προόσβαση και την επέκτασή του Οργανισμού σε νέες αγορές
  • Ισχυροποιεί την θέση και την αξιοπιστία του Οργανισμού σε διεθνές επίπεδο για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς του
  • Αποδεικνύει την ικανότητα συμμόρφωσης του Οργανισμού µε τις προδιαγεγραμμένες απαιτήσεις του συστήματος διαχείρισης της ποιότητας
  • Παρέχει ασφάλεια για την ικανότητα συνεργασίας και εμπορικής συναλλαγής στους πελάτες και στα άλλα ενδιαφερόμενα μέρη
  • Ενισχύει την εικόνα του Οργανισμού και αποτελεί εργαλείο για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών
  • Συμβάλει στην ανάπτυξη, στην ανταγωνιστικότητα και στην καινοτομία